KRUSMYNTASEMESTER


Krusmynta har definitivt en rejäl semester "Look" hon är väldigt dräktig och påverkad av det varma vädret- så vi fick packa bilen och åka till Stranden i Ystad för att hälsa på Gia och hennes familj & hundar.

Det började med att  världens "sjötångkrig" bröt ut - jag tränade definitivt på stridtekninken jag har lärt mig på Marma....


Att skydda, bevaka och ytövervaka. Bra att veta var fienderna befinner sig någonstans. Snabbt och enkelt tog vi dem till fånga- och grävde ner dem.
 

Krusmynta & Tingeling låg och övervakakade dem hela tiden. 
 

Det var jätte varmt i vattnet så till och med jag badade, och jag badar absolut inte.... men det var nog beroende på att min kropp bestod av slibbig sjötång........


medan Johan är som en delfin.........

Tja, kanske en VAL:-))


Efter en god grillmiddag så tog vi en kvällspromenad på stranden


Föresten är det någon som kan gissa hur många valpar Krusmynta har i sin mage??


//Tjidevip

Kommentarer
Postat av: Åsa & Likör

Hej Bruden!

Hittade hit via Karins blogg!!!

Av bilderna att döma ser det ut som ni har kannon!!!



Kramar!/Åsa

2009-07-18 @ 22:09:28
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Crappy
Postat av: Lisa

naaw, vilka fina hundar!! =D Gissar på...4 valpar? ;) Haha jag e urkass på att gissa, =)

2009-07-23 @ 10:03:59
URL: http://uniquegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0