Japp.... Krusmynta är definitivt Dräktig

Jag kommer ihåg när jag själv hade Matilda och Cornelia i magen. Den första tiden drabbades jag av en fruktansvärt illamående och var otroligt kräsen på vad jag skulle äta.... det var bara "delikatesmat" som gällde....
Krusmyntas symtombild ser exakt likadan ut, hon älskar att glufsa i sig nötlever och har fått för sig att vår människomat är mycket godare.

Tänk så oskyldig man kan se ut när man precis har stulit Cornelias mat bestående av kycklingfilé med pommes:-)
                                                                                                                     
 

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

HALLÅ ELLER!

Hittade ingen gästbok på sidan utan får lämna ett tassavtryck här. Intresant läsning om Tollare och fina bilder. Kul att få lära känna dig på Marma och önskar dig lycka till med framtida projekt.

Ha det så bra.



Mvh Maria o Sauron

2009-07-12 @ 21:19:36
URL: http://www.123minsida.se/wolfpack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0