Viktiga ögonblick i livet-studenten är snart här


Tiden bara rinner iväg.........., jag har tyvärr inte hunnit att lägga in bilderna från vår träff den 21 maj. Är lite upptagen just nu med att förbereda för en viktig dag i min äldsta dotters liv- hennes Student- som inträffar den 4 juni. Så min tid går åt att förbereda mat, tält, present & självklart kläderetc. (jag lovar- snart kommer bilderna från den 21/5 vara på plats här på bloggen)

Jag är ständigt iaktagen- jag känner mina hundars blickar-  som undrar om jag överhuvudtaget kommer ihåg hur en lång skön promenad är för något??? 

I morgon ska jag & Gia köra upp till Lammhult för att hämta hem Krusmynta, som där har haft ett par underbara dagar med sin Måzart.  Parningen har gått jätte bra:-) självklart kommer jag att lägga in bilder från detta viktiga ögonblick i Krusmyntas liv. Nu är klockan oo.50 det är dax att återvända till mina piroger:-)

Tjidevipp..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0