SVCH RIVERBREZZE TICKLING POH "MÅZART"

         


                                                                                                                              

VISST ÄR HAN EN URSTILIG MAN I SINA BÄSTA ÅR


"Att våren är här kan jag höra      
fåglars kärlekssång fångas av mitt öra  
        jag bländas av en stark sol        
     vårvinden griper tag i min kjol     
   från träd och buskar det droppar    
    jag anar dess första knoppar      
   jag stannar upp och andas in      
    vårluften rensar själen min        
jag hälsar våren välkommen hit   
   säger adjö till vintern vit."    
Birgitta Magdic
 

Kommentarer
Postat av: Amelie o Kennel GiHaTass

Hejsan! Hittade er sida via Vildandens =) Ville bara önska er stort lycka till med era planer och även berömma er för att ni har så fina Tollare =) Riktigt inspirerande!!!



Många hälsningar från GiHaTass på Öland

2009-04-22 @ 00:06:54
URL: http://www.gihatass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0