Skåne är otroligt vackert

                                                          


Jag måste bara dela med mig av min fantastiskt underbara vinter promenad nere på Vellinge ängar.



Ingen väg är lång & tråkig med vänner vid sidan......................





Tingeling säger
-Livets väv är densamma, vare sig man möter ut den SKRATTANDE eller gråtande.
Vad tror ni att Tingeling har valt?


ett två tre nu blundar vi .................................


Om vintern varade längre än några dagar så kanske vi inte skulle uppskatta det så innerligt



Att inte förlora tålamodet, oxå när det kan tyckas omöjligt, det är tålamod. Det visade mina hundar mig efter all fotografering:-)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0