En helt vanlig "tollar"dag- friskvård!

GODMORGON!!!!!


I morse klockan 7.00 väcktes jag utav fyra intensiva ögon som undrade om vi skulle njuta av dagens erbjudanden.  Eftersom jag är en natt jobbare så är det definitivt Inte min starka sida att gå upp på morgonen. Trött och förkyld lämnade jag den "goa" sängvärmen och rullade (ordagrant) in till toaletten, ner i ett varmt bad för att försöka vakna........... jag kände mig ganska tvingad att ta itu med dagens äventyr eftersom vädrets makter erbjudit Skåne --SNÖ!!!

Krusmynta började sin dag med ett friskt bad i Öresund.




Kallbad är hennes starka sida medan jag förerdrar ett varmt skönt bad i ett hederligt vanligt svenskt badkar med skum i :-))

Efter Krusmyntas kallbad var det dax att åka och möta Gia i skogen

Detta är inte Gias hundar eller rättare sagt PUDLAR....
Pudlarna heter Timjan & Timotej,
 de är systrar liksom deras ägare(mina döttrar)

Det var fullt ös i skogen.
 Tänk att Alla varelser oavsett ålder, kön, hudfärg, vikt, längd och personligheter, blir som små "glyttar" när den vita massa träffar jorden yta och stannar kvar.



Sorgligt nog föll skuggan över Oss Alla
när det var dax att åka hem


Sammanfattningsvis från oss Alla till er Alla

CARPE DIEM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0