Matilda: Fredag kväll vad händer?

Trots att det är fredag så ligger jag just nu i min säng med min laptop i knät och två gosiga pudlar som ligger och sover bredvid mig. Mys! Jag orkar hel enkelt inte vara ute och festa eller hitta på något annat bus. I helgen ska jag vara lugn och koncentrera mig på mina läxor och djur. Jag skulle ju trots allt behöva ägna lite mer tid till mina oupphängda kläder som jag tvättade för 2 dagar sedan, och hänga in de i garderoben. Detta kommer att bli en sådan mysig helg där allting flyter fram i en lugn takt. Jag kanske skulle ut i skogen också det var faktiskt ett tag sedan. Men som sagt det ordnar sig i sin takt.

Ha det fint och simma lugnt.

Matilda, timoteij och timjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0