Tiden räcker inte alltid till

Nu när våren knackar på ens dörr så upptäcker man så många saker som är "Måsten" i ens liv. Man hinner inte med allt man vill göra. Faktum är även att ens kropp inte fungerar normalt efter ex. antal förkylningar. Jag har varit oerhört slarvig på att uppdatera bloggen. Men fokus har som sagt varit att hantera de allmändagliga sysslorna och mina fyrbenta vänner. Jag & krusmynta ska ställa upp på Workingtest i helgen. Men vad i herrans namn är då ett Workingtest? gym pass eller något annat nyttigt????

Jag berättar lite senare- för just nu så kom ett "Måste" och kräver 100% av min uppmärksamhet:-)

see you later om en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0