Det var länge sedan.....

Så här blir det när man har 8 små aktiva varelser i ens hem. Jag och Johan har inga barn ihop men nu sätts vi på prov:-) för nu har vi 8 små liv som vaknar mitt i natten. Sten,sax & påse är ett bra sätt att bestämma vem som ska gå upp:-)
När jag har vaknat på morgonen har min första tanke varit- idag ska jag blogga- men helt plötsligt har klockan varit tolv på kvällen och det ända jag kan tänka på min säng. Men det har hänt jätte mycket här hemmma hos oss.
Valparna har blivit som små glad, trevliga, störiga, envisa, pigga, bestämda, roliga och bitiga små tollare........

Här nedan är valparna 5 veckor och deras första möte med vilt.


Intresset. från alla valparna, var stort för den döda fågeln. Här nr. 3 som bekantar sig med fågeln.

Vi tycker det är bra att presentera olika "saker" för våra valpar så att när man sen ska börja trän dem på ex. fågel, så är det en välkänd doft och figur. Nr 8 tycker att det verkar vara en rolig "grej".



Nr 6 tycker att det är en riktigt "goding"



det viktigaste är att det finns föremåls intresse.

//tjidevipp

 


Kommentarer
Postat av: Jojje

Hej vad blir det i natt sten sax eller påse.

Ok JAG TAR PASSET

puss Jag älskar dej

2009-09-08 @ 21:48:07
Postat av: jackie

guuud va söta!! <333

2011-09-15 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0