Hejsan


tyvärr har jag haft både problem med min kamera och dator så därför har jag inte bloggat på länge. Men förhoppningsvis under den närmsta veckan kommer jag att kunna lägga in bilder på de helt underbara små liven som har kommit hem till sina nya ägare.
Men jag sätter in lite nostalgibilder så länge. Dessa togs dagarna innan valparna åkte hem till sina nya hem.



När valparna var 7 veckor och 5 dagar så åkte vi till Tygelsjöveterinärerna för att de skulle besiktigas och så här såg färden ut. En fullproppad bil med bara en massa nyfikna små Tollare:-)


Det gick jätte bra hos veterinären, alla var "gott" avslappnade


Självklart höll Krusmynta koll på så allt gick ordentligt till

Väl hemma var det fullt ös igen i valphagen



Vi saknar dem Alla ...........




än om vissa visade vara sig vara släkt med familjen Haj.....


men denna "hajen" har stannat kvar hos oss till Gias glädje..:-)

Men saknaden är stor, men vi är ytterst glada för Alla valpars nya ägare. Det är viktigt för oss Alla våra valpar har det bra:-)

//Tjidevipp


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Hej,

Hane nummer 7 som numera lyder under namnet Frost, har det bra i Jonstorp. Ikväll stod klo-klippning på schemat, han var väl sådär sugen men det gick hyffsat.

mvh

Gunnar o fam hälsar!

2009-10-04 @ 21:22:23
Postat av: Camilla Hällström

Hej! Lyckades hamna på Eran blogg lite hastigt och lustigt och ville bara säga att valparna var gudomligt söta!

Har själv en tollare, 3 år är han och är tollarfrälst för livet! :)



/Camilla

2009-10-17 @ 23:29:59
URL: http://camillahallstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0