Njutning


det finns de som tycker att vintern är ett jobbigt inslag i vardagen, men det tycker definitivt inte våra fyrbenta vänner som blir som små valpar i den vita vackra snön


Eller- visst ! Jag är ingen valp -längre!!!!!!


Att sitta och "lurpassa" på de andra och göra sig redo för attack.....



man vill ju inte missa något spännande som händer


Full fart.............med öronen "på gång" så missar man definitvt inget...


men det gäller att vara först, tur att våra hundar inte kräver den intensiva energin av oss när vi är i skogen:-)


Jag kan ju se mig och Gia springa i fatt i skogen..:-)
- Nej, jag tror inte det. Vi paxar nog för den bekvämma sittplats som finns...Att bara sitta och njuta av solen & naturen....


Visst är det vackert i vår "Thornqvist skog"


Tänk lite blandning av "bäckvattenis", snö och en gammal gren kan bli till ett fantastiskt vackert tavelmotiv


//Tjidevipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0