En äldre man som har hedern & hälsan i behåll


Jasoo är min första Tollare som jag köpte av Vildandens Kennel år 1996, så han blir 14 år i år. Han är har varit en aktiv hund i jakt som han har meriter i men har även meriter i viltspår, Elitklass lydnad och är utställnings champion

Jag & Tingeling, Krusmynta & Gredelin var och hälsade på honom idag.

Det var ett kärt möte mellan ung & gammal

Jasoo är döv så här gäller det att man har ett tydligt kroppsspråk när man är på promenad


för det är lätt att Jasoo går åt ett helt annat håll än alla andra:-)


Jasoo har alltid älskat att åka bil, men självklart vill han gärna ha koll och sitta i passagerarsätet

//Tjidevipp:-)))

 


Kommentarer
Postat av: Vildandsmamman

Härliga gamla Jasoo! Det hugger allt lite extra i hjärtat när man ser de gamla kämparna. Jag vet ju att han fick apportera gås i julhelgen och att han skuttade fram som en ekorre i snön! Härligt!

Jag tar gärna emot bilderna om jag får....

Kram till er alla :)

2010-03-01 @ 10:12:20
URL: http://www.vildandens.com
Postat av: Louise

hejsan Anette



jamen visst känns det i hjärtat:-)



Du får gärna ta bilder



ha det jätte bäst

//Louise

2010-03-04 @ 01:26:24
URL: http://tollarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0