Long Time no seen


när vinterna tickar på så försvinner vi alla som svampar ner under jordens yta. Sen när det börjar naklas vår och värme så dyker vi som små koppande blommor.

självklart har jag varit över jordens yta, men ganska osocial. Jag har mest fokuserat mig på mina hundar & jobb & familj

vi har varit på långa is promenader i solen

som medelhavs klimat men snö

Alla hundarna Älskar snö, is, sol och kyla:-))


speciellt de två små pudlarna, timjan och Timotej, som provar med breake dance på isen


lilla Gredelin har blivit en riktig liten speta, gänglig med långa smala ben...


livet är väldigt kort om du jämför med hur länge du är död, så passa på att LEV LIVET min vänner.......


//Tjidevipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0