Nattskiftet önskar Er God Morgon :-)

Jomen nu är väl klockan fantastiskt sent för vissa och otroligt tidigt för andra, för min del är det väl en definition av När jag får sova..:)
 
 
 
När jag ändå är vaken så passar jag på att lägga ut lite bilder under tiden på "La Familia" som för ovanlighetens skull käkar lite...;)
 
 
 
 
 
En "ValpVärld" är ju en enkel men tuff värld att leva i.
När då orättvisorna är tydliga genom att bara förse Gredelin med 9 spenor.
Så får vi-människan- träda in - dela upp stora & mindre stora så alla får ta del av " det gottiga"<3
 
Det mest fantastiska är att mentaliten är ändå " Lugn & Ro"
 
 
men när det väl gäller så är det bara till att ta fram den goa KämparGlädjen...Fullt Ös Medvetslös,,,,
 
 
 
 
 
Vi Önskar Er Alla en God Fantastisk Morgon & Ha en underbar Dag
Louise & Ove
 

Kommentarer
Postat av: Thomas Johansson

Helt underbara bilder längtar tills man får träffa dem!

Svar: Tack:-)
None None

2018-04-04 @ 07:42:16
Postat av: Kerstin Nilsson

Fantastiska bilder!!

Svar: Tack:-)
None None

2018-04-04 @ 17:03:15
Postat av: Olga och Kjell

Ett stort tack för de fantastiska bilderna och det stora jobbet som ni gör...och med så mycket kärlek och talamod.
En otrolig resa som vi få privilegium att följa med och uppleva...


Svar: Tack:-)
None None

2018-04-08 @ 08:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0