ValborgsmässoAfton hemma hos familjen Almersson

 
Då passar vi på att sätta igång Valborgsbrasan- med all "bajs & kiss-tidningspapper" , det har ju redan blivit en hel del....
 
elden flyttade på sig lite oplanerat....
 
och kom ganska nära torpet
 
genast så rycker det i Oves BranmansGen och vips så börjar han frenetisk genuint genomtänkt släckningsarbete med en liten tunn pinne:)))
 
 efter det så var det dax för kloklippning - 234 små valp klor, en process som håller på lääääänge 
 
Lite klipp ......
 
& lite Gos & Kel.....
 
sen var man klar för denna gången....;)
 
Under tiden Ove klipper klor så började jag att studera de olika Sovstilarna!
 
 "Försynt- stilen"....
 
"STÖR EJ- stilen !!!".....
 
"mysigt att sova ovanför alla andra - stilen....typ på andra våningen..."
 
"tror jag provar det oxå men på rygg- stilen"
 
"Banan-stilen".....
 
" jomen jag bara Äger- stilen..."
 
" Väck mig Inte- stilen ..."
 
Typisk Ap-stil....
 
"Ahhh vilken mysig fåtölj- stil..."
 
" Bara sover- stilen"
 
 
Ömhets-stilen<3      ( Obs! blixten luras på färgerna- det är inte så stor skillnad) 
 
 Grodstilen- Låt mig vara!!!" 
 
Så i vår valplåda så har vi alla möjliga olika fantastiska små personligheter<3
Vi önskar Er Alla en fortsatt glädjefylld kväll
Louise & Ove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0