Jaaaaaa Äntligen Gesalatis blogghemsida funnen♥️

Så himla fantastiskt- jag som trodde det var kört med min gamla blogg. Denna blogg -Tollarbloggen.se-började jag att skriva i för otroligt många år sedan. Jag har sedan en låååång tid tillbaka försökt komma ihåg mitt lösenord o den mailadress jag hade på den tiden . 
Helt plötsligt ute i skidspåret så kom bara fakta ” springande ” i fatt mig- kändes lite som jag vann Wasa loppet o fick en krans runt halsen.... Äntligen kan jag börja används denna gamla kära blogg så som jag gjorde förut. 
Det var eller rättare sagt Är en gedigen hemsida för Gesalatis  kullar och hundar . Det finns många fina bilder o inslag på Alla hundar som har o haft anknytning till Gesalatis kennel - till Er Alla - en go läsning både gammalt & Nytt. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser fram emot ny läsning. 😍

Svar: Tack:-))
None None

2018-03-02 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0