Sista skidturen i Sälen

....Sjuk träningsvärk , förfrusna fingrar som Ove fick värma efter halva åkningen . Missade en del spår o hamnade på skinkan rejält o ordentligt i en massa snöhögar som var i vägen....  Stackars Synne som var fastspända till världens sämsta skidåkare. Men idag efter min käre make sett min stakningsteknik( kunde inte åka på annat sätt pga fruktansvärd träningsvärk) så fick jag uppmuntrade ord ” Gumman du är ju staRK men det ser ut som du sitter på toa o utför nr 2....” men det var ju uppmuntrande.... grattis till mig för idag har jag avancerat från världens sämsta skidåkare till nummer 3 sämst... inte illa:))
Gredelin fick  stanna i husvagnen o gosa med sin
 
 bästa vän Sonja- Not!!- Gredelin har samma förhållande till katter som Pluto har till Piff & Puff😂😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0